Young Toptalent festival

AMZAF

AMZAF is een Young Toptalent Festival waar je gloednieuwe beloftes aantreft in een nostalgische setting. Zo’n 300 artiesten zijn geselecteerd om één van de 6 bijzondere podia te bestijgen. Elk discipline heeft een eigen podium.

Je ontmoet dansers, rockers, popmuzikanten, singer-songwriters, woordkunstenaars, theatermakers en klassieke orkesten op unieke locaties. Er is in Nederland geen ander festival als dit.
De artiesten op AMZAF Young Toptalent Festival verdienen hun sporen as we speak. Of het nu gaat om finalisten van klassieke concoursen of ontdekkingen van moderne muziekprogramma’s, ze staan op AMZAF!

Daarnaast zijn alle stages ONBEPERKT toegankelijk, dus ook voor bezoekers met een beperking. De bijzondere locatie Bio Vakantieoord te Arnhem faciliteert dit.

AMZAF is een initiatief van de Kiwanis Club Arnhem. Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs: een club van mensen die door het opzetten en uitvoeren van activiteiten geld bijeenbrengen en dat uitgeven aan goede doelen. AMZAF is geen commercieel festival. Eventuele winst die gerealiseerd wordt gaat terug in het festival.

zaterdag 1 juli 2023 Bio Vakantieoord Arnhem
Na 8 jaar in het Nederlands Openluchtmuseum en 1 jaar bij het Kasteel Rozendaal (Geldersch Landschap & Kasteelen) te gast te zijn geweest, kunnen wij trots onze nieuwe locatie bekend maken: BIO Vakantieoord Arnhem!

Bio vakantieoord
Op vakantie mag je onbeperkt jezelf zijn. Wat is normaal en wat is niet normaal? Bij het Bio Vakantieoord doet het er niet toe. Hoe je lichaam ook werkt, hier zijn de ingrediënten aanwezig voor een heerlijke vakantie met elkaar. Dankzij de vele aanpassingen en hulpmiddelen kan hier iedereen met alle activiteiten meedoen. Elk kind telt evenveel mee en gezinnen gaan hier een onvergetelijke tijd tegemoet.

zie voor meer informatie:https://www.biovakantieoord.nl

Kaarten en meer informatie over Amzaf
Op deze zomeravond, 1 JULI 2023 19:00, graas je door een programma gevuld met verschillende podiumkunsten door de meest verse nieuwe talenten!

Toegangskaarten kosten 11,20 (incl servicekosten) en parkeren van je auto kost 5,-. Kaarten daarvoor zijn te reserveren via de website van Amzaf.

zie voor meer informatie: https://amzaf.nl