Wat is Kiwanis?

Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers, verenigd in lokale serviceclubs. Onder het motto "serving the children of the world" voeren de leden van de Kiwanis projecten en acties uit die specifiek gericht zijn op verbetering van de wereld voor kinderen.

De leden van Kiwanis Club Arnhem nemen daartoe actief deel aan projecten en acties, vooral in het "Arnhemse". Onze ondersteuning bestaat vooral "handen uit de mouwen steken" en daar waar dat nuttig is ook financieel bij te dragen. Daartoe voeren we ook fundraisingsprojecten uit. Bekijk hiervoor onze projecten.

Binnen de club is de persoonlijke ontwikkeling (kennisdelen, zelfontplooiing) van groot belang en worden er o.a. programma-avonden georganiseerd.

Naast de projecten, vergader- en de programma-avonden, ondernemen leden met elkaar ook sociale activiteiten en ontstaan er onderlinge vriendschappen. Enkele activiteiten die op dit moment gedaan worden zijn; wandelen, golfen, bridgen, musea te bezoeken en gezamelijk wijn inkopen.