Nieuw lid Rob toegetreden tot KCA
Vandaag 19 mei is Rob beedigd als lid van Kiwanis Club Arnhem.
Rob is de derde Rob binnen KCA waardoor het makkelijk gaat worden actiepunten te beleggen, maar onzeker zal zijn of deze uitgevoerd gaan worden. ;)
Huub heeft hem dan ook trots het KC-speldje mogen uitreiken en zelfs mogen opspelden.
Het bijzondere was ook dat het bestuur deze avond een presentatie heeft gegeven hoe KCA de komende jaren actief kan blijven en nieuwe leden kan laten instromen.
Met Rob is in dat vooruitzicht al direct een stap gemaakt.
Deel deze post