Vanuit de programma-avond, mochten we deze keer de stadsboerderij in Arnhem bezoeken. Deze stadsboerderij wordt gerund door vrijwilligers en de oogsten gaan naar de voedselbank.
Zie hier onder een impressie van de leerzame rondleiding en afsluitend diner.